sandslott

Finns en längtan till den underbara sommaren, så starkt! Att bara packa ner alla dess läckerheter & mums i picknickkorg och dra ner till stranden och bara sola och njuta med goda vänner och leva lyx. Ska göra något riktigt barnsligt den dagen, ska bygga ett sandslott! :P så härligt! :) räknar dagar och månader.. *tick tack*

kör en andra omgång på helfart, började igår. känns riktigt bra faktiskt. Lite hungerkänsla har jag idag, men sysselsätter mig så jag tänker på annat, och dricker mycket vatten. Damn, det här fixar jag igen! :) Ska skriva ut lite motiv till mina tavlor som jag ska sätta upp i vardagsrummet. Rill veckan ska jag ringa till huvudkontoret och börja spåna efter tapeter och annat gott! Dags och renovera ut allt fula! :) *rycker i fingrarna, vill börja inreda och göra min stil* Den som bodde före mig hade INGEN smak på val av tapeter!

Helgens planer blir att göra något roligt, inte riktigt besämt än. Men hursomhelst så kommer det bli riktigt rolig och full med skrattattcker och med bästa sällskapet blir det inte dåligt! På söndag sätter jag mig i bilen och drar tillbaka hem till luleå! bästa och sköna veckan.

Solen lyser utanför fönstret, blåser friska vindar - en kopp te på balkongen gör en del av min dag till guldkant.
Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0